.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ورود 219 هزار خودرو به گیلان

شمال نیوز: مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های گیلان از ورود 219 هزار و 84 خودرو از آغاز طرح نوروزی به این استان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز به نقل ازفارس ، سبحان‌الله علیپور ظهر امروز در جریان بازدید از پایانه مسافر این شهر با تبریک سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی اظهار داشت: گیلان دارای شش محور ورودی و خروجی، آزاد راه قزوین ـ رشت، قزوین ـ لوشان، رامسر ـ چابکسر، طارم ـ منجیل، اردبیل ـ آستارا، خلخال اسالم و بالعکس است.

وی با بیان اینکه طرح نوروزی از 25 اسفند 90 آغاز و تا 15 فروردین 91 ادامه دارد، افزود: تا پیش از ظهر امروز و طبق آخرین آمار جمع‌بندی شده تاکنون 219 هزار و 84 دستگاه انواع خودرو وارد گیلان و 139 هزار و 802 خودرو از گیلان خارج شده است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های گیلان گفت: در نخستین روز از سال نو تعداد 772 اتوبوس وارد گیلان و 318 اتوبوس از استان خارج شده است.

وی اضافه کرد: در همین روز تعداد 46 هزار و 227 سواری و وانت وارد استان شده و 20 هزار و 125 سواری و وانت از استان خارج شده است.

علیپور با اشاره به ورود 219 هزار و 84 دستگاه خودرو به گیلان بیان داشت: از این تعداد 180 هزار و 321 سواری و وانت، 25 هزار و 115 مینی‌بوس و خاور، پنج هزار و 367 کامیون، 3 هزار و 794 اتوبوس و 4 هزار و 487 تریلی بوده است.

وی با بیان اینکه به‌کارگیری تمام امکانات برای افزایش ایمنی ناوگان و جلب رضایت کامل مردم ضروری به نظر می‌رسد، اذعان داشت: افزایش سطح خدمات با توجه به تعطیلات نوروزی در دستور کار شرکت‌ها و انجمن‌های صنفی است.

این مسئول، با اشاره به آماده‌باش کامل نیروهای نظارتی و بازرسی اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های گیلان از 25 اسفند 90 تا 15 فروردین 91، افزود: با برنامه‌ریزی صورت گرفته در شرکت‌های مسافری و حمل و نقل کالا پیش‌بینی می‌شود شاهد رضایت حداکثری مردم باشیم.

وی تصریح کرد: گیلان دارای 191 دستگاه اتوبوس، یک‌هزار و 26 دستگاه مینی‌بوس و یک‌هزار و 706 دستگاه خودروی سواری در بخش حمل و نقل مسافر است و 4 هزار و 137 دستگاه نیز ناوگان باری دارد.

علیپور با اشاره به اینکه صنعت حمل و نقل عمومی، صنعتی مهم در کشور است، خاطرنشان کرد: تقویت خدمات با توجه به اینکه وسایل حمل و نقل عمومی بهترین وسیله برای تردد در جوامع بوده بسیار حائز اهمیت است.

 وی اذعان داشت: طرح نوروزی اداره کل حمل و نقل استان با عنوان جابه‌جایی مسافران و رویکرد افزایش ایمنی حمل و نقل در حال اجرا است.

در این بازدید مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های گیلان با تبریک سال نو از رانندگان و مسئولان پایانه انزلی قدردانی کرد و از نزدیک در جریان نحوه اجرای طرح نوروزی 91 قرار گرفت.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.033 seconds.